!-- TradeDoubler site verification 3255486 --> Propera parada: cultura: Regalem entra per 'NINGÚ ET CONEIX COM JO' al Teatre Borràs

dimecres, 9 de març del 2016

Regalem entra per 'NINGÚ ET CONEIX COM JO' al Teatre Borràs



Per que esteu entretinguts abans de Setmana Santa regalem 5 entrades dobles per l'espectacle Ningú et coneix com jo que es representa al Teatre Borràs de Barcelona, pel proper divendres 11 de març a les 20:30 h. Per concursar envieu e-mail a Properaparadacultura@gmail.com amb l'assumpte 'Ningú' i entrareu al sorteig de 5 entrades dobles. Els guanyadors seran informats el dia abans i podran recollir les entrades a taquilla Molta Sort!!!

NINGÚ ET CONEIX COM JO

 Un thriller psicológico, cargado de humor negro, sexo y violencia. 


En una sala de anatomía forense, un hombre y una mujer. Sergi se dispone a hacer la autopsia al cadáver de Raquel, pero su propio destino le reserva una sorpresa que le perturbará tanto a él como a los espectadores.

Estos son los ingredientes de esta obra brutal y necesaria estrenada con enorme éxito en los EEUU.

Descubre Ningú et coneix com jo en el Teatre Borrás.

¿Te atreves?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Popular